Nervös..

Ja jag börjar bli nervös inför helgen, ska väl vara såpass ärlig att erkänna det.
Är laddad och tycker det ska bli skitskoj, men är även lite orolig att det inte ska funka. Skulle helst vilja vara smärtfri och stark, nu vet jag att det kommer göra ont. Frågan är då hur ont det kommer göra, och kommer det gå genomföra. Ont har jag ju nästan hela tiden och vad än jag gör, faktiskt är det så att cykla är nog den aktivitet som gör minst ont. Så tror väl det kommer gå, frågan är ju bara hur det känns efter 8h?? Det har jag ju ingen aning om, så egentligen helt onödigt att oroa sig. Utan bara att köra på och se hur det går!! Får hålla tummarna att det funkar :-)

Idag ska det köras tömningspass! Planen är minst 2h i jämnt och högt tempo, hur många watt fixar jag i 2h?? Det får jag ta reda på idag helt enkelt :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack