Verkligheteskoll

Oj vilken käftsmäll jag fick igår kväll!!  Gick ut vid halv 10 för att träna i garaget, körde ett av mina favoritpass från vintern. Är 60/30 intervaller där jag växlar mellan 350/250w, i våras fixade jag 70 min. Tänkte att jag nu borde kunna göra 20 min kanske, men var inte ens nära!  Fick slita som ett djur och var helt slut efter 10 min, mjölksyra i benen och värsta av allt var att andningen var i taket också. Så inte nog med att benen är svaga, kondisen är kass även den. Kommer bli en väldigt lång höst och vinter detta, troligtvis med en del sånna här pass som inte går som man vill. Så bara att vänja sig... Idag tror jag dock jag kör ett pass ute i naturen och låtsas att jag är stark, bättre för självförtroendet det :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack