Förkyld

Oj vilken förkylning jag drog på mig, igår helt inne i bubblan..  sovit kasst i natt, men kanske går det ändå åt rätt håll. Känns så åtminstone.. Vill ut och testa cykleln ju, så hoppas jag är frisk nog i kväll för ett lugnt rullpass.
Sen vill jag inte tappa mer kapacitet pga av förkylningen, behöver allt jag har kvar om 2 veckor.. Undrar vissa dagar om jag satt ribban lite väl högt med att vara tillbaka redan då, kommer att vara 90 dagar mellan olyckan och comebacken...
Kommer det gå?? Vet faktiskt inte själv än, behöver få till nått längre pass så jag ser hur benet reagerar på det.

Är annars rätt intressant att se hur folk reagerar på att jag ska tävla snart igen, allt från Va, häftigt och är du riktigt säker på det!!?? Tycker själv det ska bli väldigt spännande, och kommer nog vara rätt nervös...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack