Seg

Oj va trött jag är just nu, sovit kasst ett par nätter och en dotter som vaknat innan 5. Sen har en begynnande förkylning hjälpt till, så nu är man i spillror!!
Även träningsmoralen är låg just nu, måste hitta nått sätt att höja den. Får börja sätta upp mål och nått att jobba mot, för att bara träna för att göra det funkar inte för mig. Tanken är att nu i augusti börja träna lite hårdare för att se hur kroppen reagerar, sen i september ska jag bestämma mig för hur 2017 ska se ut. Ska jag satsa på Mtb eller Lvg, ska jag köra Elit eller H30?? Mkt beror nog på hur huvet och kroppen börjar svara, ska jag göra en elitsatsning behöver jag båda med mig... Mkt att fundera över blir det..

Kommentarer

Andreas sa…
H30 saknar alltid folk så dit är du mer än välkommen :)
Samuel sa…
Tack tack, får se hur jag gör under vintern..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack