För mkt..??

Börjar fundera över om jag har tagit på mig för mkt, många tecken tyder på det.. Är förkyld igen, är tredje på 2månader nu och jag brukar aldrig vara sjuk. Sen är jag ständigt trött och glömmer saker jag inte brukar göra, så ngt är inte som det ska. Måste se över hur jag ska prioritera, jobba måste jag ju göra då jag behöver pengar. Familjen är ju första prio, så där går det inte kapa nått. Träningen är ju en stor del av mitt liv och skulle inte kunna leva utan, och det som tillkommit är ju min cykelbutik. Den tar rätt mkt tid i anspråk och det tillsammans med allt annat gör nog att der blir för mkt, men vill ju inte ta bort nått av detta. Gillar ju min lilla butik och set är ju ngt jag vill utöka i framtiden, så dra ner där nu känns svårt.
Måste nog helt enkelt försöka planera upp allt lite bättre, får göra ett försök till det i alla fall. Skulle det ändå inte bli bättre så får jag prioritera om vissa saker..

Igår när förkylningen slog till så rullade jag ut med cykeln lite bara för att kolla stigarna i skogarna kring huset, det var ingen munter syn.. Minst 2veckor kvar innan allt är borta, och då måste det börja bli varmare. Men idag så snöar det så ser lite dystert ut på den fronten också, får planera nått skoj så jag muntrar upp mig lite.

Kommentarer

Pontus sa…
Läste i ett tidigare inlägg att du vunnit ett test på Aktivitus. En ide kan ju vara o köra testet, ta med träningsdagboken samt höra vad de tycker om vinterns träningsupplägg (tex mycket hård träning vs vila).
Anonym sa…
Jag tror att din extremt stora mängd intervallträning under hela vintern sliter för mycket. Tror även att det är svårt att ha kvar tillräckligt med energi och motivation för fortsatt hård träning nu när tävlingssäsongen börjar när du kört så mkt och hårt hela vintern. Hoppas att du blir frisk o hittar tillbaka igen.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift