Igång igen.

Drog igång med träningen igen igår, förkylningen blev inte så farlig. Var nog mest utmattning efter resan och lite sånt, för är nu bara lite snuvig. Så bra det och känns skönt att vara igång med träningen igen, mår så mkt bättre när jag får träna.

Tanken var att trampa lungt inomhus i en timme, men kunde inte riktigt hålla mig utan la in 2 block med 40/20*6. Blev riktigt överraskad av resultatet, 540w på 40 sek delarna.. Vilket är riktigt bra för mig, körde ju bara 2 men hade orkat 1 block till iallafall. Rekordet på 510w för fyra block kunde nog rykt, men vill inte överdriva så här i början. Idag blir det lugn cykling och imorgon drar jag igång 10dagar där jag ska köra stenhårt, ska försöka komma till Falun den 28/5 med krut i benen och följsam kropp i skogen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift