Vinst

Inte ofta man vinner nått, men lyckades vinna första pris på kompiskampen. Inte för att jag fick högst poäng, utan dom lottade ut priset bland dom 10 bästa. Så det var ju bra för mig!! Priset är 3 månaders gratis fri plan träningsupplägg från Aktivitus, värt 5400 kr är det. Ett riktigt fint pris alltså! Ska bli intressant att höra vad dom tycker om min träning och hur dom vill jag ska köra vidare, att få lite ny input ska bli kul och kommer nog vara nyttigt. Så spännande tider kommer och ett härligt pris att vinna, blev ju värt att ha kört dom där tjugorna nu 😀😀

Idag är det långfredag och jag är ledig, så ska försöka träna ute lite. Är minusgrader än men fint väder med lite sol iallafall, så ska nog köra lite tröskel där mitt i dagen. Planen är 2*20 över 5w/kg och sen lite kortare intervaller tills benen är ordentligt möra. Får hoppas jag håller planen nu då bara, så jag inte ljugit för er.

Satt även igår på vilodagen och drömde om lvgcykel, vill ju verkligen köra lite lvglopp iår. Behöver först en cykel bara, vet inte riktigt hur mkt jag ska satsa bara. Är ju rätt mkt pengar som ska ut på en ev hoj.. Men har fastnat för denna Teammachine 01 med ultegra Di2, ser snabb ut och skulle ta mig runt på tävlingarna. Får se hur jag gör, ska fundera över påsken...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift