En sån där dag...

Idag hade det gärna fått vara SM, benen var på riktigt bra humör. Kändes som jag kunde ta i hur mkt som helst, dessa dagar är det roligt att cykla. Körde min favorit intervall detta år, 27.30min Tröskelstege och efter det 5x60/120 intervaller. Första 20min höll jag 375w och då höll jag igen lite då jag var rädd att inte orka, sen 5min på 404w 2min på 439 och 3sek på över 600w.. Detta utan vila mellan, men efter den vila i 5min innan 60/120 intervallerna.  Dom kördes på ca 560w, och kändes som det fanns mer.
Har jag en sån här dag nästa lördag kommer det bli bra, så bara att fortsätta fokusera en vecka till nu!!
Imorgon blir det ett lite längre pass, siktar på 3h med bra fart.

Fick även mina nya skor idag, ett par Crono i rött. Har ett par från ifjol i grönt och dessa var lika sköna, köpte ju ett par i vinter av annat märke.. Svindyra var dom och fötterna domnade bort efter 60min ungefär, så nu håller jag mig till dessa 😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack