Trimmat

Hade igår fortfarande lite ont i benet, men går bra när jag värmt upp och cyklar. När jag går ser jag däremot ut som en gammal gubbe... Körde igår 5x3min så hårt jag orkade, med lång vila mellan också (7min). Intervallerna låg mellan 450-470w och känslan var seg men stark, och återhämtningen var riktigt bra. Men behöver några till sånna här överfartspass innan LL SM, trimma systemet lite.

Även trimmat utrustningen lite inför allt som kommer, ny hjälm har jag testat. Rudy Projekt One heter den och äntligen har jag nog hittat en hjälm jag trivs i detta år, testat ett par olika innan som jag inte gillat riktigt.. Men denna kändes bra direkt, eller den kändes inte alls rättare sagt.. Även cykeln har fått sin del och i lättaste utförandet väger den nu 9.2kg, får se om det blir så jag kör den eller inte. Beror väl mkt på om det blir torrt eller blött...

Idag ska jag ut och träna igen, ska bli ett tufft pass tänkte jag.. Vill köra ett tävlingslikt pass på dryga timmen, så bara att vrida ur det sista innan vila imorgon. Har kört 6dar i rad efter idag så då får man vila sen, och efter denna vecka blir det 2vilodagae per vecka fram till SM. Så att formen kan börja krypa fram 😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack