Inte enligt plan..

Skulle igår ha smugit mig ner i bilen mot Norberg, men blev kvar här... Jobbet kom ivägen och ännu en påminnelse om att man inte är proffs, utan har andra saker som måste prioriteras. Men hade sett fram emot Engelbrektsturen och ett test av vart formen är på G, för hur bra jag än känner mig här uppe är det en annan sak att tävla mot dom bästa. Jaja ska inte deppa över det nu, utan istället blir det tävling mot mig själv idag. Full fart tills det inte finns mer kvar, dom bästa passen!!

Körde ju igår som planerat ett förlängt väckningspass, vill träna lite på att köra tävlingslikt flera dar i rad inför framtiden...
Så blev en timme i racefart, öppnade stenhårt och efter 20min hade jag 392w i snitt... Sen försökte jag hålla bra fart resten av banan också, och det gick helt ok måste jag säga. På den här banan har jag kört rätt många år, inför LL SM 2015 satte jag ett rekord på dryga 70min. Då var jag ju rätt snabb faktiskt och SM gick ju bra, igår körde jag runt på 66min och 8sek. Så glädjer mig åt bra form och hoppas det håller i sig 2v till!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift