TT, vila och på det igen..

I torsdags var det ett TT som kördes mot mig själv, blev ett varv på Långlopps banan jag har. Hade regnat under natten och jag hade satt på ett par Speedking på hojen, ville testa hur dom gick. Dom rullar ju verkligen skitbra, så gick snabbt!!  Sen var benen på helt ok humör också, och producerade 365w i snitt under timmen jag körde. Så den kombinationen gav ett personbästa på rundan, börjar faktiskt känna mig snabb 😀

Igår var det vila av cykelbenen, men mkt annat att stå i ändå. Dagen avslutades på bästa sätt med grillmiddag här hemma med trevligt sällskap.

Idag är det dags att väcka kroppen med ett förhoppningsvis bra pass 💪😁

Kommentarer

Martin.E sa…
Du levererar grymma Watt, skulle va intressant och se vad du skulle prestera på en TT-hoj.
Samuel sa…
Ja det skulle jag också vilja veta, rent teoretisk skulle det passa mig bra. Fast skulle behöva stretcha en hel vinter..;-)
Är dock väldigt sugen på köra TT...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift