Helt slut..

Tränade igår som planerat ett dubbelpass, blev riktigt hårt! Kände att kroppen var rätt sliten dock, och kanske framförallt huvet var trött.
Idag skulle jag köra dubbelt också, men ställer in all träning idag!! Orkar helt enkelt inte ladda för det idag, kropp och skalle är tokslut helt enkelt. Så tar en vilodag och hoppas det blir bättre av det..

Har ju nog göra ändå idag, ska jobba på mina två jobb. Massa papper att fylla i till försäkringsbolaget efter bilbranden, hatar verkligen sånt!! Men bara att sitta och fylla i, känns alltid som dom förutsätter att det är mitt fel alltihop. Har ju inte direkt positiva erfarenheter av försäkringsbolag...
Sen måste jag försöka hitta en ny bil.

Behöver nog semester nu känns det som, bara denna vecka kvar nu. Fram till dess får jag tänka tillbaka till helgen i Obbola och den fina cyklingen där 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift