6x4min

Idag var det lite högintesiva intervaller, hatar ju fyror men man måste ju köra sånt också.. Idag gick det rätt bra också så då är dom ju lite roligare, men skönt när det är klart ändå.
Skulle vara 6st och det blev 6st med 3min vila mellan varje, var jobbigt men ändå under kontroll och kändes aldrig som jag inte skulle orka. Lite drygt 410w landade dom på, det är bra för mig på dessa ☺️
Så trotts att jag inte kört så mkt högintesiva intervaller ökar jag på dom ändå, det visar ju att jag blir mer och mer effektiv.
Bra när slitet ger utdelning!!

Kommentarer

6 st fyror på över 400 W är riktigt bra😊. Tror du ligger bra till för goda prestationer framöver👍
Samuel sa…
Är faktiskt det bäst jag gjort på dessa, orkat 4st tidigare men 6st med viss kontroll har aldrig hänt tidigare. Så träningen ser ut att ta rätt 😊
6 stycken också¨, ajaj! Jag körde 4x4 min ikväll, och blev 336 watt i snitt. Men det är personbästa de också så de är åt rätt håll =) /Johannes "Pulskuvan"
Samuel sa…
Då gör du ju rätt Johannes👍 Bättre och bättre ☺️

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift