Team UV

Vilodag idag, så passa på att träna idag om ni ska dra ifrån mig 😉
Men ska ju jobba ändå och sen ikväll bygga nån cykel tror jag, håller även på att få ihop en massa saker med Sambike. Så har mkt att göra ändå, tur man håller sig sysselsatt. Förhoppningsvis blir det ännu mer att göra mot våren, för mkt att göra innebär ju att det går bra!

Att jag kör för Team UV 2018 kommer bli skoj, är ju ett gäng där glädjen med cykling är högst prioriterat. Man ska ha skoj och njuta av det, ingen av oss har ju cykel som jobb och då får man prioritera lite annorlunda. Visst kommer vi vilja cykla snabbt, men alla på våra egna nivåer och på våra egna villkor. Kanske kan nån tycka att jag tar ett steg ner från Hi5 som ju satsar hårt och vill ha bra resultat, men jag har ett behov av att kunna cykla på mina villkor och då kommer detta funka bättre. Sen ska jag nog se till att dom (Hi5) ska få slita för att vinna loppen här uppe, blir roliga lopp!!

Kommentarer

Petrus sa…
Riktigt roligt! Kommer bli kanon ska du se :-) Vi ses garanterat på nått av långloppen och ser fram emot att få snacka lite med dig.
Samuel sa…
Tackar och det gör vi nog!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack