Utmaning

Idag var det tröskel på schemat och det gick fint, var lite orolig innan då det är mkt hosta mm i familjen. Känner att mitt immunförsvar får jobba hårt, och då brukar kroppen kännas seg. Men idag gick det fint, lite segt i benen men höga watt och låg puls ändå. Så riktigt nöjd och kunde inte låta bli att ta i lite extra på slutet, men det fick jag bakläxa på.. Så imorgon när ett likadant pass ska avverkas ska jag hålla mig lugn 😌

Veckorna som kommer nu blir en utmaning, nästa vecka är det rätt få timmar men tuffa sådana. Sen dom två efter den veckan är det många timmar, så kommer få pussla ordentligt. Men det ska gå och jag ser fram emot det, träning är skoj och när man känner hur det hela tiden blir bättre så känns det motiverande. Mitt kanske största mål för året kommer även rätt tidigt på säsongen, så då känns vinter inte lika lång.

Imorgon kör vi repris på bilden nedan, men utan sista ökningen ☺️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift