Bra samtal

Igår hade jag ett avstämningssamtal med coachen, har kört 2månader nu med honom. Vi var överens om allt tror jag, för mig är detta kanon. Jag vill ju väldigt mkt och då försöker man för mkt ibland.. Så att inte jaga PB varje pass och inte köra in i kaklet är en utmaning, men har börjat lära mig att faktiskt köra tröskelträning på tröskelpass.. ☺️. Att alltid köra hårt kan vara rätt kontraproduktivt, så nu jobbar vi vidare på den inslagna vägen. För det verkar funka rätt bra på mig och jag känner hur kroppen förbättras varje vecka, så grunden börjar på sitta där. Är väl annars just grunden jag saknat i träningen, mina toppar är rätt bra men för att utnyttja dom behövs en grund.
Kommer även ett par mängdveckor här framöver, det kommer bli spännande med 25h träning på en v... Det är ju annars tre veckor för mig 😂
Men är riktigt taggad och ser fram emot detta år, är redan starkare än ifjol och kommer vara ännu starkare innan säsongen drar igång. För härifrån ska det bara bli bättre och bättre 👍

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift