45/15

Planen igår var att köra ett till pass i backen med 3min maxintervaller, men ibland vill inte livet i övrigt riktigt som jag;-) Så det blev till att ändra planerna och köra första innepasset på mkt länge..Hade inte riktigt psyke att köra några längre intervaller så det blev att köra 45/15 * 5 och detta upprepade jag 4 gånger med 10min vila mellan. Blev jobbigt det med...

Idag ska jag nog slakta benen ännu mer med ett TT uppe på Tannen.. Hade problem att somna i natt så med 3 tim sömn kan det bli intressant..
Sen blir det ett lugnt distanspass på fredag och på lördag drar jag till Ö-vik för att köra ett race där, verkar vara lite långloppsliknade tävling. Men det blir nog en bra genomkörare i vilket fall som helst.
Efter det är planen att diamantbenen ska börja slipas fram:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack