Gårdagens TT

Skulle ju köra TT med mig själv igår.. Det blev självklart gjort också, håller ju hårt på träningsplanen! Vädret var dock inte på min sida, regnet öste ner hela dagen så det var riktigt jävla blött ute.. Detta gjorde att det inte går jämnföra tiderna riktigt, så då var det känslan man fick går efter.

Körde på i 70min där jag hela tiden försöker ge järnet, känslan var att benen svarade riktigt bra och att det fanns mer i dom.. Tiderna låg ca 50sek över rekordtid per varv, varven tar ca 17min på denna bana.. Så det borde vara riktigt bra då ju varvrekordet är satt i torrt underlag. När jag sen kollade pulsen så såg jag att den varit ovanligt låg även idag, har ju på dom lugna passet haft riktigt låg puls på sistone. Vad detta beror på vet jag inte, men det borde ju betyda att det finns mer att ge??
Känslan på cykeln blir bättre och bättre också ju längre säsongen går, trivs verkligen bra på 29":-)

Idag blir det vila igen.. Lite jobbigt att ha vilodag faktiskt men det är nog bara bra att kunna samla mer motivation och kraft till nästa pass.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack