Träningsångest..

Sitter här nu på morgonen och har lite träningsångest över dagens pass i slalombacken, vet ju hur jobbigt det kommer bli... Men det är väl bara att inse att det är en jobbig sport man valt att utöva!!
Hoppas på att den goda känslan i kroppen har kommit tillbaka bara, för dom senaste passen har gått lite tungt.

Igår var en bra dag med ett lätt rullpass där jag var ute och rekade lite på en crossbana vid Tannberget, skulle nog kunna bli riktigt bra:-) Bron är mkt brantare än den ser ut..



Sen var det mete med barnen som stog på tur, fick några små abborar och mörtar. Barnen hade det skoj och även mamman och pappan:-) Efter ett tag såg jag en Gädda som simmade in i vassen, så jag tog med mig sonen och gick för att skrämma den lite. Men när vi smög oss på den så låg den kvar, tog då en påk och slog till... Döm om min förvåning när jag fick in en fullträff och den flöt upp till ytan.. Så det blev en gädda till mina föräldrars katter också:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack