Hösten är räddad.

Det blev till att beställa lite hoj igår:-)
Först så såg jag till att rädda hösten och se till att få köra lite mer bil... Är riktigt sugen på att gasa Cross iår!! Kommer inte köra alla tävlingar men siktar på Falun och Stockholm helgerna, mest för att jag gillar städerna:-) Kommer att köra på en sån här Merida Carbon Cross, lite osäker på exakt spec då det skiljer mellan olika länder lite.. Men den som lever få se:-)


 Sen har jag även fått för mig att behovet av en träningshoj är stort... Känns vettigt att spara på finhojarna till träning och att på grispassen kunna nöta på annat! Så en Bignine Alu teamlite är påväg hit också. Är ju exakt samma geometri som på min tävlingshoj, så man kommer ju sitta perfekt och den enda skillnaden är vikten. Men det gör ju bara att man känner sig extra snabb när man sitter på finhojen:-)
Så nu finns det ett liv efter Brasilien också:-) Fast en sak är säker det är bäst dom fyller upp serveringarna på crosscupen med mkt burgare, för efter VM ska det ätas...;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack