Andningshål

Nu när våren börjar komma hit upp och det bara är några få minusgrader och solen lyser ute, då ska man ju vara ute i friskaluften och göra en massa aktiviteter med barnen. För det gör ju alla andra duktiga föräldrar... Själv har jag lite svårt för den här påskperioden och att man nästan måste tycka att det är så härligt ute, för efter 5 månader med snö börjar jag vara less på skiten... Att det dessutom är 1.5 månader kvar innan den försvinner gör ju inte det hela bättre, men det är väl bara att bita ihop och se glad ut. Blir väl nån sån där vinteraktivitet idag, så man verkar lite normal:-)
Som tur är så får jag nog också stänga in mig i mitt lilla andningshål i garaget nån timme, för där ska det tillbringas 40min strax över tröskelns förlovade land:-) Detta med hjälp av det antal pauser som kroppen behöver för att fixa det. Det ser jag framemot!! Ja jag är lite udda..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift