Förväntningar inför 2013

Vad förväntar jag mig av denna säsong, jo att det ska bli den roligaste hittills:-) Kommer ju att börja säsongen med att köra in mig på nya hojar, unnar mig själv att kunna välja mellan 27.5 och 29" Vad jag kommer cykla mest på får vi se..
Sen när tävlingarna startar den 4 Maj är mina förväntnigar inte så höga, vill mest se att jag inte är allt för långt efter i början på säsongen. Har ju väldigt svårt att få upp tävlingsfarten i början på säsongen, mkt pga av klimatet här uppe... Sen är jag nog lite trögstartad också..
Sen vill jag ha en varm och skön sommar med fin cykling och att formen börjar smyga fram lagom till SM, för att där kunna göra fina tävlingar. Helgen efter är det NM i Finland och det siktar jag också på att åka:-)
Efter det ska det formtoppas så innihelvete för att den 25 Augusti göra mitt livslopp:-)
Sen hoppas jag kunna avsluta säsongen på ett fint sätt och hålla mig hel och inte upprepa dom senaste 3 åren trend med att skada mig under september...
Undrar om detta är att be om för MKT??? Ja den som lever får väl se!

Kommentarer

Unknown sa…
Du glömmer väl inte Krafttrampen Mtb i Skellet 8/6, vi vill ju ha lite storfräsare med här också :-)
Samuel sa…
Nädå den tävlingen är en del av planen mot att få upp lite fart:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift