Skitpass!

Oj vilket misärpass det blev igår.. skulle köra distans och hade väl målet satt på 3tim. Tog mig ut vid 17.30 och kännde direkt att det här kommer bli jobbigt, efter 30min känndes benen som jag varit ute 5tim.. Kämpade på i 2tim sen gav jag upp och drog hem, fick i mig mat och tänkte sen slappa i soffan resten av kvällen. Men då slog frossan från h-vetet till, låg och frös och var apatisk framför teven. Gick och la mig 10 och slocknade direkt, kännde mig betydligt piggare imorse. Bara lite raspig i halsen så det var förhoppningsvis inget farligt..

Kommentarer

Anonym sa…
hEHE, mannen som aldrig kör distans:-)

Men distans skall vara liet misärig. det är då den gör mest nytta tror jag:-)
Samuel sa…
Ja fast nu bestämmer jag ju inte själv vad som ska tränas:-)Så med lite distans i kroppen blir jag nog farlig till sommaren;-)
Då gjorde det här passet mkt nytta!!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack