Dödskylan

Fy fan va kallt det skulle vara idag då -26 nu på morgonen, tur att det är vilodag idag och att man inte behöver ut å cykla. Får hoppas kylan gett med sig imorgon för då är planen att cykla ute, annars får man väl sätta sig på innecykeln och trampa. Men ett pass ute i det fria per vecka är faktiskt rätt skönt, så jag hoppas få till det..
Sen är det ju så att idag ska man iväg med bilen mm där ute, och bilarna mår fan inte heller bra av denna kyla. Men det borde inte vara så många kalldagar kvar nu tycker jag, fast vad jag tycker skiter nog vädret i...

Om inte ens 2 månader drar XC-cupen igång, känns avlägset här uppe just nu kan jag säga. Men som vanligt kommer nog själva tävlingen bli första gången jag cyklar barmark för året... Är ju inte direkt optimalt men är ju bara att inse att så är det, och sen gör det bästa av situationen. Men känns lite jobbigt att en av dom saker jag verkligen behöver träna mest på, (min teknik i skogen) inte går att börja med innan säsongen är igång. Men även där är det bara att inse faktum och jobba med det man kan. Märks kanske att jag börjat tänka på säsongen nu, för då börjar tankarna på vad som kan gå fel komma. Man är ju född med tankesättet att allt nog går åt helvete;-)

Kommentarer

Jocke sa…
-25 i Vännäs idag på morgonen så det blir återigen innecykling
Samuel sa…
Ja här uppe får vi finna oss i att cykla inne ett tag till. Har tillochmed börjat längta efter myggen...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack