Bättre än förväntat

Trodde jag skulle vara riktigt seg igårkväll när det var dags för mina fyror, men det fanns en del tryck i benen. Gick mkt bättre än förväntat:-) Riktigt roligt när det gör det, för annars brukar det ju vara tvärtom.
Ikväll ska jag försöka ta mig ut och åka lite skidor, får bara hoppas det inte blir för kallt. Men isånnafall finns ju alltid min kära Monark...

I helgen blir det dock inget Monarkande för då drar jag och sonen upp till stugan med mina föräldrar, tar med vinterpansarvagnen för att kunna träna på bra även där. Sen blir det fiske, grillning och skoterkörning för hela slanten:-) Ska bli riktigt skönt att komma upp dit ett par dagar, för där kan man verkligen ladda om sina batterier!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack