Matrialtänk

Funderar lite hur jag ska sätta upp hojarna, 27an kommer gå med rotorvevparti och ovalaklingor till att börja med. Där kommer jag även behålla framväxeln.. Men på 29an vill jag köra med singelklinga fram, väntar på en styrare från EP. Men när jag fick tillbaka mitt vevparti som jag lånat ut till Mattias så fick jag även hem denna, tror det skulle kunna funka riktigt bra. Eller vad tror ni?? Problemet med denna är att det är en 32klinga, det känns lite litet. Skulle vilja ha en 36klinga och sen "styrarna" i kolfiber, det skulle väl vara jäkligt  flaschigt. Får ta och testa denna under våren för att se hur den håller kedjan på plats, men det borde ju knappt gå tappa kedjan med en sån här??




Någon som har erfarenhet av att köra med sånna här får gärna tala om hur det funkar, för jag har ingen aning:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Varit där gjort det. Mina gammla kolfiberplattor ligger kvar i garaget:-)
Anonym sa…
Vad var det som gjorde att dom nu ligger i garaget??

//S

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift