Flexibel

Ibland blir det lite tvära omkastningar i planeringen,  igår försvann min timme för träning. Blev istället 30min som fanns kvar, då blev det till att köra monarken igen.. 7*30sek max fick det bli, illamåendet kom som ett brev på posten.
För ett par år sen hade jag hoppat över passet och suttit å surat pga utebliven träning, men har lärt mig att vara mer flexibel nu. Detta är nog en bra egenskap jag skaffat mig:-)

Idag hoppas jag få in stavgången på eftermiddagen istället.. Morgonpasset var segt idag, men var inte så mkt annat att vänta. Har haft en sån där natt med väldigt lite sömn, småbarnsförälder vet ni ju... Så känner mig väldigt mosig i skallen idag, och det sätter ju sina spår i benen också..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack