Passet som gör skillnad..?

Vet ju att det inte är ett enskilt pass som kommer göra skillnad till sommaren, utan det är helheten. Men för att kunna motivera mig till att träna igår var jag tvungen att lura mig själv, försökte inbilla mig att det var detta pass som skillde mig från mina konkurrenter. För hur ska man annars motivera sig att köra monark kl 22 en lördagkväll?? Varit en fullspäckad dag som startade kl 06, innehålligt bla barnkalas och en massa annat. Men 22 fick jag tid för mitt pass, planen var ett pass på dryga timmen. Men den sena kvällen gjorde att jag la om planerna, blev styrkefyror istället. La på 2kg extra i korgen mot vanlig fyror, så hade 7 kg i den. Köttade på riktigt bra, snittet landade på 6.15w/kg.Vilket jag är riktigt nöjd med, ska dock se  till att höja det något under vintern.

Idag är det 1års kalas, lilla isabelle har blivit stor:-)
Sen ska jag ut och rulla ikväll, hoppas få ihop iallafall 2 tim i lugnt och fint tempo.
Då kommer jag vara nöjd med denna vecka. Och dom 9 cykelpass jag isånafall fått ihop. Får hoppas nästa vecka också blir något liknande.

Grattis Isabelle på 1års dagen!!

Kommentarer

Du har bra karaktär och formen verkar vara på gång.

Vilken sötnos till dotter!
Samuel sa…
Tack Tomas! Fdu sliter på bra själv. Framförallt har jag hittat ett sätt att träna som passar mig just nu. Får bara se till att orka hela vintern:-)

Ja hon har det från sin far:-D

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift