Ny vecka

Såja då var vi inne på sista veckan innan julen, nu ska klappar handlas och mat tillredas.. Julfest med skolan och en massa annat ska också fixas, så även denna vecka ska jag nog hålla mig sysselsatt:-) Kommer även denna vecka att gasa på med träningen, blir 5e veckan i följd som jag kör hårt nu. Men det är lika bra att köra på, kroppen börjar kännas lite seg. Men kör jag fyror på 6.15w/kg är jag inte nog sliten för att vila:-) Fast julveckan kommer bli rätt lugn, då blir det att ta träningen som den kommer..

Igår blev det 2 lugna timmar ute i skogen, körde på snöiga stigar och lite oplogade grusvägar. Så farten blev låg, vilket är skönt när det var -14 grader. Men det vänder fort, för i morse var det +2 och regn... Skönt då att köra i garaget:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack