Sista dagen

Sista dagen på 2014 nu, blir en sån där vilodag.. Gillar inte riktigt det, men är bara att acceptera. Drömmen hade varit att få dra ut och cykla några timmar innan middagen,  då smakar liksom allt bättre. Blir middag hos några vänner, men drar nog hem med barnen innan 21. Vissa av dom ska ju sova, så får dom som vill försöka hålla sig vakna till tolvslaget här hemma.

Igår körde jag ett dubbelpass, det innan middagen var så där segt som det ska vara.. Tycker man träning är skoj sådan man köra ett sånt pass, då blir man botad;-) Men hoppas det gör mig lite tuffare!!

Hoppas att 2015 blir ett bättre år än 2014!! Har dock en känsla av att det kommer börja rätt kärvt.. Men tar jag mig genom det kommer det bli bra:-)
Sen ska väl snart min heldämpade 29a dyka upp, det ser jag framemot!!

Gott nytt år!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack