4 Veckor

Nu är det 4 veckor kvar till årets stora mål, långlopps SM.. Vad är då planen för att ta sig dit i bästa möjliga form, jo först och främst att hålla sig frisk!! Sen om jag bommar nått enskilt pass gör ju inget, men har en plan som jag tänkt följa så gott det går. Denna vecka blir riktigt tuff, tredje veckan med hård träning blir det då. Sen blir det en relativt lugn vecka för att tillgodogöra sig dom tre veckorna, efter det är det 2 veckor kvar. Dom kommer faktiskt bli rätt hårda tror jag, då det verkar som jag är rätt stark i v 2 av hårdkörning. Dock kommer passen dom veckorna att vara lite kortare än vanligt, vill ju ha dynamiten kvar i benen:-) Det är den korta versionen av planen, har en lång också med varje enskilt pass.. Men den besparar jag er:-) Sen är det ju så att som 3 barnsfar får man vara flexibel ibland, så då blir det småändringar. Är även viktigt att man sista veckorna lyssnar extra noga på kroppen också, så kan bli ändringar eftersom:-) Idag var det dubbelpass på Monarken, hårt och bra med trött kropp som biverkning. Exakt som det ska vara en måndag alltså!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack