Mannen med planen..

Ja jag har en plan för veckorna framöver nu, sen om den kommer funka vet jag inte men hoppas går ju:-) Och utan plan blir jag lat och tränar dåligt.. Så planen är då hård träning nu och hoppa över alla resor till tävlingar denna månad, för att åker jag ner till tex Vasan eller Finnmarksturen så förstör jag ca 3-4dagars bra träning per resa.. Detta pga av att resan sliter mkt och så även själva tävlingen med förberedelser mm, så därför stannar jag här uppe och får en bra period med träning istället. Finnmarksturen skulle vara skoj att köra men nytta får gå före nöje nu, och att längta efter att få tävla är bättre än att känna avsmak.. Igår var det dubbelpass efter mitt eget lilla koncept.. Innan jobb 40min hårda Vo2max intervaller, sen innan middag 45min subtröskel. Allt detta på Monarken, mest tidseffektivt så. Idag blir det ett 90-120min långt mixpass, inne eller ute får vädret avgöra..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift