Kanondag

Igår blev det en mkt bra träninngsdag och annat trevligt med:-) Började Dagen med mina 60/120 intervaller, har stått och stampat lite där sen i våras. Fastnat på 12-14 intervaller innan det tagit stopp, inte så konstigt kanske då jag hade en stark utveckling under vintern, men igår tog jag ett steg upp igen:-) Fixade 17st på 7.7w/kg, hade nog även kunnat vrida ur en till. Men tiden tog slut... MMen nöjd med det då det varit lite segt sista dagarna. Efter jobbet sen blev det 5*30 sek maxspurter, med 4.30 vila mellan. Hade inte skalle till att köra det planerade tröskelpasset, vred liksom ur rätt mkt på morgonen... Men att motivera sig för några spurter går lättare, men svider rätt bra detta.. Såg till att hålla mig över 800w på alla, gick bra till sista då sjönk watten under sista 7-8 sek. Var klar helt enkelt då:-) Sen in i duschen och fixa till sig för kräftskiva, blev en mkt trevlig kväll med härliga människor!! Idag ska jag ut och träna, men lär bli blött och jävligt då regnet öst ner hela natten..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack