Ryggen vet du...

Igår blev det 2 fina pass, ett hårt på monarken sen ett skönt ute i skogen med andra cyklister. Skoj att det blev ett gäng, och hoppas att alla tyckte det var skoj trotts den dagliga regnskuren.. Idag blir det dubbelpass igen, blir nog 2 monarkpass... Mest för att jag nog inte kan cykla ute nu, har så jävla ont i ryggen och nacken. Tog mig knappt upp ur sängen och kan inte röra mig utan att det känns som någon vrider om en kniv mellan skuldrorna och nacken, detta har kommit smygande. Trodde kulmen var igår men idag är det ännu värre!! Har blivit så här för att jag cyklat omkring med smärta i revbenen tror jag, för dom är inte bra än heller. Har då snedbelastat rygg/nacke och nu har kroppen fått nog, så måste nog söka mig till Fysioterapikliniken idag... Ska testa träna på monarken också, men om det går vet jag inte. Satan vad jag hatar sånt här!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift