Fel känsla..

Ibland stämmer inte känslan med verkligheten.. Igår skulle jag köra ett hårt Monarkpass, 4 block med 50/20x6 så hårt jag kunde. Tog i ordentligt men tyckte det gick tungt och jag fick slita ont, känslan var att jag var kass!!
Men när jag kollade watten så förstår jag ju att det var jobbigt, 40sek delarna kördes med ett snitt på 525w. Så var ju riktigt bra ändå, hade jag inte kört efter watt så skulle detta känts som ett kasst pass. Nu vet jag ju att det var ett bra, så ibland ska man inte lita på känslan.. Hoppas det kan bli ännu bättre när känslan av bra form också kommer, då kommer detta bli bra!!

Idag vilar jag och hoppas känslan av piggare ben ska komma till i helgen, då ska det köras Träningsrace och justera in allt inför säsongsstarten den 28/5.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack