Glidarpass

Blev ett glidarpass igår ute i skogen, börjar torka upp lite nu. Fortfarande surt på vissa stigar, men inte så farligt nu. Var ute i 60min och bara njöt, men kunde inte riktigt hålla mig från att dra på lite. Starten på min långloppsbana är ca 10min på stig, så där testade jag farten. Den var riktigt bra faktiskt, brukar ha problem att ta mig under 10min och som snabbast har jag kört på typ 9.30. Nu dunkade jag mig in på 8.35, bra betyg på hojen det då det är väldigt stenigt mm. Även benen får godkänt..  Men idag blir det genrep och riktigt test av formen, ska köra hela banan idag i racefart. Brukar bli fantastiskt jobbigt och ett bra tömningspass borde det ju bli, sen vill jag också se/känna att kroppen är alert. Rekord kommer det inte bli på banan då underlaget är för dåligt än, men en bra tid ska jag ha!

Efter det passet ska jag njuta av en ledig dag med familjen 😁

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack