Långalugnet 2017

På dagen ett år efter olyckan var det dags igen för denna tävling, ett lopp jag alltid vill köra bra på. Men som jag aldrig verkar lyckas på....
Inte så heller denna gång, var totalt orkeslös och mådde dåligt. Fick tillochmed kräkas lite, så bröt efter loop 1. Mer än så finns väl inte att säga om loppet, självklart är jag inte nöjd men kommer inte gräva ner mig över detta. Tror helt enkelt att mitt psyke inte pallade med detta idag, och det satte sig i kroppen.. Tycker detta är skoj och ska fokusera på det några tävlingar nu, släppa krav på resultat mm. Inte cykla omkring och spänna mig och vara skraj, då kanske det släpper framöver.

Snodde en bild av Jonathan Stark, tack för den. Mådde inte bra när den togs dock..

Kommentarer

Anonym sa…
Om det gick att tävla på monark så skulle du nog vinna jämt��
Samuel sa…
Fast är inte där jag vill vara bra..
Anonym sa…
Kämpa, du har benen...������
Samuel sa…
Ja det ska nog lossna snart 😊
Anonym sa…
Minska monarkpassen mot riktig cykling så ska de nog bli lite fart på dig oxå. ��
Samuel sa…
Ja det har jag gjort nu när det går cykla ute igen, men igår var det inte det som hindrade mig. Utan mår man kasst så spelar inte form mm nån roll, vet att formen är bra och hoppas få visa det nästa helg istället då.
Så tråkigt att höra. Det är väldigt kul att följa din träning och kamp för att få allt att funka. Du får göra som Elovsson, bryta ihop och komma igen. Fortsätt kämpa. Du kanske bör lägga större fokus på det psykiska än du gjort, för nu har du ju benen men kan ha extra nytta av att hitta vägar att hantera det som hände förra året och dina känslor inför det.
MC Doktorn sa…
Hej!
Tycker du gjort en fantastisk resa som kommit tillbaka efter monsterskadan!
Du borde sträcka på dig och inse att detta var en erfarenhet för nästa gång.
Samuel sa…
Tack, känner mig inte alltför nedslagen av detta. Visste att det kunde bli så här, så jag är fortfarande positiv inför kommande tävlingar :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift