Tömningspass

Igår körde jag mitt så kallade tömningspass, alltså sista hårda träningen innan tävling. Blev ett Långlopps TT på 71min, hade riktigt bra tryck i benen hela vägen. Så ska ta med den känslan till Falun nu, behöver fokusera på dom bra sakerna denna helg. Så hoppas jag kan konservera dessa ben nu till söndag, för då kan det bli bra! Ska även fokusera på min prestation och inte titta på vad andra gör, utan i varje moment av tävlingen bara göra allt jag kan. Inte hamna i dåliga tankar när man inte orkar gå med, utan bara jobba på och se till att komma i mål med noll energi kvar.

Nu är cykeln tvättad och insmord, allt är packat och jag drar snart till Umeå för att möta upp resten av teamet. Blir lite fotografering i kväll, och imorgon drar vi till Falun!
Så kom till lugnets heja på oss nu 😁

Kommentarer

K-J sa…
Hejarklacken från Storuman kommer vara på plats!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack