5/1*8

Idag var det 5 min långa tröskelintervaller som skulle köras, med väldigt välfyllda glykogendepåer så var det mer fart i kroppen än tidigare i veckan.. Godis är bra:-) Körde 8st med 1 min vila mellan, självklart blev det jobbigt men inte så där tokhemskt. Tyckte jag låg på safesidan hela tiden och var aldrig orolig att jag inte skulle klara av alla, var också riktigt skönt att kliva av monarken och känna att man har krafter kvar. Lite lättare att då klara av att vara familjefar efteråt:-)
Trotts detta så var det inga fel på watten som gick ner i pedalerna, snittet på 5orna hamnade på just över 5W/kg. Inte illa pinkat av en småtrött norrlandsgubbe;-) Hoppas verkligen att jag lyckas få ner den här kraften i skogskörningen i sommar..

Är ikväll bortbjudna på middag till några bekanta, ska bli trevligt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack