Såååå skoj!

Var ute och körde med min Image 29 på riktigt för första gången igår, körde väl nått som kan liknas vid ett TT. Nötte framochtillbaka på en stig som var snöfri, men trotts bristen på variation var det skitskoj att få köra ute på riktigt. Kännde mig snabbt bekväm på hojen och sitter riktigt bra, den är verkligen styv och känns rapp, den vill liksom ha fart. Sen att jag inte riktigt kan ge den det än är ju mitt problem, men ge mig lite tid så ska den få:-)

Själva passet kändes bra, känns som att grunden finns där. Men har en hel del jobb att göra med att få dit överfarten och tekniken.. Sen är det ju skitsvårt att avgöra hur fort man kör när man är själv och kör på en slinga som man inte har tider att jämnföra mot, kan ju ha gått riktigt fort eller hemskt sakta det vet man inte så här i början.. Men jag intalar mig själv att det gick fort, men får nog ett brutalt uppvaknande om vad snabbt är nästa helg!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack