Utveckling

Har en 5årsdagbok som jag fyller i min träning i, bara väldigt kort om vad som körts och ev känsla.. Började med detta i slutet av april 2010. Så då jag förde in dagens träning så såg jag ett av dom första passen där jag körde på en monark och kunnde se Watt, väldigt skoj att se att man utvecklats åt rätt håll:-) Ett av dom första passen jag körde på Monarken var ett 4*4 pass, körde då med 4min vila och tog i så mkt jag kunnde. Om jag då jämför med dagens "safefyror" som var 5 till antalet och med 2 min vila, så var dagens intervaller i snitt drygt 30w högre.. Och jämför man med mitt rekord på 4*4 från tidigare i våras så skiljer det 70W:-)
Vet inte om det är en bra utveckling eller bara normalt, men det känns bra att se iallafall. Så det är ju en fördel med att träna wattbaserat, att kunna följa utvecklingen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack