Stegpasslördag

Grått och trist ute, hotar med snö gör dom också.. Hoppas att det kommer i regn för det tar hårt på snön som är kvar, för mkt snö är det kvar här uppe!!
Lördag idag och då är det ju mkt som ska göras här hemma, men ska nog även få till ett pass inne i garaget under dagen. Det som står på schemat är Stegpass och denna gång ska jag höja motståndet med 5W på varje ramp jämfört med förra gången. Både gillar och hatar detta pass, gillar det för att man verkligen får en utmaning att klara alla steg. Hatar det för att kroppen verkligen får lida och pinas, men samtidigt är det ju det man vill:-) Får hoppas på fina ben och starkt pannben för då går det nog bra.

Nu ska mina gafflar vara skickade från Tyskland och befinna sig någonstans mellan våra länder, så dom borde väl ha hittat hit på Tisdag kanske. Sen tar det väl ett par dar innan jag hunnit få dit dom och trimmat alla delarna på hojarna, men nästa helg ska jag rulla ut på mina finhojar. Ser framemot den känslan:-) Igår stansade jag 650hjulen så nu har dom luft i sig också, blir nog i första hand att rulla in dom efter vägarna här för att hitta sittställning mm. Köra in dom i skogen får jag nog göra under första tävlingarna... börjar verkligen längta ner till Hjo och Tidaholm, vill ju köra race nu. Kommer bli som en kalv som släpps ut på grönbete när jag äntligen får se skog utan snö:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack