Magsjuka

Magsjukan härjar här hemma nu igen, för vilken gång i ordningen denna vinter vet jag inte... Det andra barnet är förkyld, så man blir liksom angripen av alla sjukor samtidigt.. Är hemma och sköter om dom idag, sen får man väl se om det blir att bädda ner sig själv under resten av helgen??

Om jag klarar mig från att bli sjuk så är planen att träna alla dagar som är kvar denna vecka, idag ska det vara lite halvlånga tröskelintervaller.. Imorgon är det Stegpasset och på söndag ska det ut och rullas lite lugnare.
Hoppas att dom haft tid nere på Teamsportia att korta min bromsslangar och lufta dom, vill ju hämta hem skönheten idag:-) Tanken är att jag på söndag ska rulla in den och försöka hitta rätt sittställning och andra inställningar, vill ut och känna på den!!

Har även bokat boende inför Tidaholm och Hjo nu, är riktigt peppad på att få åka ner dit:-) Såg även att det var en XC-tävling i Hörnösand den 28/4, kanske skulle man åka ner dit och köra då. Är ju bara 30 mil dit så det går ju bra, men problemet är att min sambo fyller år då. Så kanske gör man bäst i att hålla sig hemma...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack