Dagen efter.

Borlänge var som vanligt: roligt, trevligt, fint väder och kassa resultat..
Men söndagens XCC var helt ok, riktigt rolig cykelåkning. Det där riktiga tävlingspsyket ville inte infinna sig, så hetsen att komma förbi dom klasser vi kom ikapp var inte så stor. Blev helt enkelt lite bekväm, men benen svarade bra och jag kunde cykla in på en fin 3e plats. Att få stryk av Robban och Ville är ju inget man behöver skämmas över:-)

Bilresan hem gick fint och kl 19.30 rullade jag in i Lycksele:-)

Idag blir det vilodag, men imorgon kör jag igång igen! Var ute å promenerade lite uppe på tannberget där jag har en rolig bana, börjar bli torrt å fint där nu. Får börja köra mina TT där ny snart också:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift