Vänta på benen

Nu är det bara att vänta på benen och hoppas att dom kommer i tid till helgen:-) Vilar helt idag då jag insåg att jag tränat 13dagar i sträck utan helvila, många av dom dagarna har dock bara innehållit ganska lugnt träning så känner mig inte direkt sliten. På fredag blir det nog ett lugnt rullpass i Norrtälje för att rulla ur benen lite efter en heldag i bilen.. Sen är det bara att hoppas att ben och resten av kroppen vill samarbeta på Lördagen när det är dax för XC-premiär!

Körde igår ett kort TT med mig själv på min lilla slinga efter älvskanten, körde på i 30 min och blev mer och mer bekväm på hojen. Sitter nu som jag vill och allt funkar som det ska:-) Skriver inte nått om några första intryck av hojen än, utan väntar till efter helgen då jag hunnit köra lite mer. Vill ha lite mer på benen innan jag uttalar mig, men kan väl säga så mkt som att den är styv och gillar fart. Sen är det underbart med lätta tubhjul på en 29a...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack