Vinst

Blev en lyckad premiär i Tidaholm, lyckades knipa förstaplatsen:-)
Var lite lagomt nervös vid start, var ju 80 pers som skulle iväg samtidigt. Fick stå i tredje startled, fick en bra start men var lite försiktig in i första kurvan ville ta mig igenom utan krasch.. Sen blev det lite smalt och gick inte köra om, såg några H30 åkare en bit fram.. När sen spåret blev bredare fick jag spurta mig fram och efter halva varvet var jag framme i täten. Låg där med en junior under första varvet sen sänkte han farten lite och jag passade på att dra förbi:-) Sen kunnde jag köra på i ett bra och jämnt tempo, och det gick ju bra då jag kom först i mål av alla. Enda problemet var ett kedjetapp i slutet på 3e varvet där jag lyckades strula bort ca 30sek, men vad gör väl det en sån här dag!!

Imorgon sprint, det blir en utmaning...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack