Jobbhelg

Inget roligt väder idag ,regnet öser ner och det är +3grader... Man blir så jävla låst med barnen en sån här dag, när dessutom min sambo har jobbhelg så blir det ju bara mitt ansvar att hitta på aktiviteter.. Beundrar ensamstående föräldrar som alltid fixar detta själv, vet inte om jag skulle fixa det. För jag vet ju att kl 18 kommer min bättre hälft hem å styr upp verksamheten:-) Sen måste man ju beundra henne och jag tackar så mkt för att jag får åka iväg och tävla och leka cyklist vissa helger, för om hon inte ställde upp för mig dom helgerna här hemma skulle det ju aldrig funka...

Ikväll blir det ett Monarkpass ute i garaget, har känt mig seg och inte haft det där fina trycket i benen under veckan. Så det ska bli intressant att se vad sanningssägaren i Monarken visar:-) Kommer köra det tuffa stegpasset som Micke gjort åt mig, han nämnde även nått om rekordförsök på det... Så det kommer bli hårt ikväll, men vill man bli snabb så får man lida ordentligt:-) Kommer köra på samma wattnivåer som förra gången, men ska se om jag klarar mig med 1min vila istället för 2 som jag var tvungen att ta vid senaste tillfället. Blir nog tufft!! Men då många av mina konkurrenter är ute å tävlar gäller det ju att jag också ser till att få ta i, så man inte tappar fart jämnfört med dom. Får liksom göra det bästa av situationen helt enkelt, mer kan man inte göra..

Imorgon står det 3tim i lugn fart på schemat, så då blir det kvällsdistans. Funkar ju fint nu när det börjar vara ljust på kvällarna:-) Ska då leta mig ut i skogen och se till att få lite teknikträning på köpet liksom..
Var blött och mjukt i slalombacken i torsdags..


Hade fin utsikt på kontoret igår:-)
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift