Tannen

Körde igår lite uppe på banan jag har på Tannberget, varvet är 5.9 km tar ca 19min och innehåller ca 250 höjdmeter. Den är väl inte jättesvår rent tekniskt, men det är rötter och stenar överallt. Så det gäller att hela tiden vara med på noterna, sen är det rätt branta backar.. Riktigt bra träningsbana!!
Körde igår rätt hårt men med kontroll, blev att köra med 27an då jag inte har bromsar till 29an än.. Gick väl helt ok med 27an men det här är en 29" bana, jag är lite för bekväm tror jag:-) Cyklade omkring och drömde om en heldämpad 29a, skulle nog göra mkt tid på den här typen av terräng! Men med HT 29 an kommer det nog att bli rätt bekvämt också:-)

Hursomhelst var benen med mig igår och det blev ett fint träningspass:-)

Nu ska jag försöka planera resan till Boråshelgen, är rätt jäkla långt dit...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack