Nya tag

Nu gäller det att komma igång igen efter en lång tävlingshelg, och absolut inte bli bekväm.. Tur då att jag har Micke som ser till att jag får jobba rätt hårt iveckan:-) Inga dubbelpass men ändå rätt hård träning, me like! Börjar även flytta ut en del pass i skogen, är rätt blött och en del snö kvar. Men det är ju perfekt när man behöver jobba på sin teknik och hitta en bra känsla på cykeln. Kommer köra in mig på 27an nu i veckan, att 29an funkade märkte jag ju i helgen:-) Väldigt nöjd med cykeln under gågna helgen!

Börjar nu försöka hitta målbilder mot Borlänge Tour, skulle verkligen vilja lyckas där.. Banorna borde inte vara till min nackdel, men farten har aldrig funnits där för mig. Fast i år ska det bli annorlunda:-) Hursomhelst är den helgen en av årets höjdpunkter, så får hoppas dom här 3veckorna går fort.

Ikväll blir det lite sen träning, men ska dra ut i skogen och köra lite korta intervaller är tanken. Längtar faktiskt efter det:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack