Dålig sömn!

Nu sover man inte så bra, är uppskrapad på stora delar av höger sida. Vilket gör att sömnen inte blir bra, har svårt att hitta nått bra läge att ligga i. Sen när man lyckats somna vaknar man direkt man rör sig...
Jaja ett par dagar till så ska det nog gå bättre:-)

Håller på utvärdera Långa Lugnet också..
Cykeln funkade klockrent, inga kedjetapp:-) Hade även bytt pedalklossar, då jag på Billingeracet drog lös pedalen 3 gånger. Nu funkade det klockrent!
Mina semislickdäck funkar även när det är rätt blött..
Formen var ok.
Kraschen var onödig, det ska jag undvika nästa lopp.
Upptäckte att jag böjde bromsskivan bak i kraschen, om jag tog i och snurrade hjulet rullade det ett varv... Så där lämnade jag några watt i handikapp..

Ska även sätta igång och träna igen idag, men blir nog rätt lugnt idag. Nått fint rullpass i skogen kanske, där man känner på benen i nån backe eventuellt.
Sen imorgon tror jag att lite hårdare träning ska bli av:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack